Wednesday, June 30, 2010

stupid!my god!

this post i will be using chinese~
我的妈呀!
那个疯狂正在更年期的老女人!==
我们要捐钱给学校是自己决定的吗。。。
结果割掉那个捐钱数额写过就乱乱骂人家讲说
“我看我要降你的品行了,因为你在讲骗话!”
“你是不是觉得学校的文娱晚会不值得你去尊重所以你要这样子不尊重学校给的回条?”
“乱乱涂鸦呢?”
“你做么会在早上班呢?我觉得我还是还你去下午班好了啊!”
i was like OMG! pls la!
wrote wrong amount just wanna make some corrections ma just drew a line on the wrong amount
guilty meh??
small case nia also have to like turn it into a one hell of a huge trouble...==
next~
“你们都没有被校长骂过而已啊!他肯定会把你们骂得狗。。狗。。狗,骂得很惨就对了!”
心想~要讲成语又不会讲。还要办得自己的华语很好这样。
拜托一下啦~发音也比我还要不准了还想讲到那么多!
haiz...duno what to say..
and also i have to give her another rm5>.<
my god!!
my sister almost wanna phone them and report them nia...
luckily she didn't...
just saying...
don't ever judge a student by your own opinion.
you don't even know us!
so u have no right to insult us!
we are just student but we still have our right!

1 comment:

lacky said...

waH~!hahax~yalo!!